PAR MUMS

Kopš pirmā salona frizētavas „MAIJA” atklāšanas brīža 1989. gadā ir pagājis krietns laiks, taču šo gadu laikā „MAIJA” nav stāvējusi uz vietas, pastāvīgi attīstītot savu darbību, piedāvāto pakalpojumu spektru un kvalitāti un tādējādi iekarojot atpazīstamību, popularitāti un autoritāti skaistumkopšanas pakalpojumu nozarē.

Šobrīd salonu tīklā „MAIJA” ir apvienoti 23 saloni. 2003. gadā „MAIJA” sāka savu attīstību ārpus Latvijas robežām –saloni „MAIJA” dinamiski un sekmīgi attīstās lielākajās Krievijas pilsētās. 2010. gada sākumā tika atvērts pirmais salons „MAIJA” Vīnē.

Zīmola „MAIJA” galvenie attīstības virzieni šobrīd ir:

MAIJA – klasiskais brends moderniem un progresīviem cilvēkiem. Augsta meistaru kvalifikācija, vienmēr jauni piedāvājumi, demokrātisks serviss.

MAIJA DELUXE – elitārs brends prasīgiem cilvēkiem. Visaugstākās klases meistari, luksusa klases serviss.

STUDIJA MAIJA – frizieru apmācība un jaunu tehnoloģiju izveide.

Salonu tīkls – tā ir jaudīga struktūra, kas ļauj piedāvāt ļoti lielu un pārdomātu pakalpojumu spektru. Mūsu uzņēmuma izvēlētais attīstības ceļš pirmām kārtām tiek balstīts uz partnerattiecībām. Tagad, kad ir pagājis krietns laiks, mēs ar dziļu pārliecību varam teikt, ka ceļš bija izvēlēts pareizi – uzticēšanās partneriem un vēlme dalīties mūsu panākumos deva spēcīgu grūdienu firmas attīstībai. Mūsu uzņēmuma un tā kolektīva dzīves veids, tā stils un filozofija, atrodas pastāvīgā attīstībā, ņemot vērā, ka mūsu pamata uzdevums – būt un palikt labākajiem savā lietā!